Over mij
Aukje van Lamoen
Samenwerkingspartner voor de ambitieuze ondernemer die verder wil.
Aangenaam! mijn naam is Aukje van Lamoen, een praktische hands-on Brabantse, die alles tot in de puntjes voor jou regelt.
Ik krijg energie van het oplossen van problemen, zowel voor de ondernemer als zijn/haar klanten. Daarnaast kijk ik altijd verder naar vernieuwing van de lopende processen: hoe kunnen we efficiënter werken zonder de kwaliteit uit het oog te verliezen? Kortom; service, kwaliteit en betrouwbaarheid zijn voor mij speerpunten, waar een opdrachtgever van op aankan.
Met een volledige focus op jouw ondernemersdoelen, samen ergens voor gaan.
Samen maak je het verschil
In mijn missie faciliteer ik projectmatig in resultaatgerichte oplossingen voor drukke ondernemers, met de juiste dosis creativiteit, nauwkeurigheid en snelheid.
Mijn passie ligt in het projectmanagement: planning, organisatie, details. Een project van A-Z oppakken en alle randzaken die daarbij horen om uiteindelijk met een goed resultaat af te sluiten.
Unique Selling Points
-
Professional
In het verbinden en bundelen van krachten en juiste expertise
-
Verantwoordelijk
Een betrouwbaar verlengstuk van jou als ondernemer
-
Efficiënt
Door ruime ervaring ben ik gewend zaken snel en goed op te pikken
Waarom kies je voor het VA-Loket?
Succesvol samenwerken
Alles begint met een goede match en elkaar leren kennen. Dat is de basis voor onze samenwerking. Door goede communicatie, transparantie en vertrouwen is succes gegarandeerd!
Structuur en overzicht
Projectmatig pakken we een voor een de uitdagingen aan waar je tegenaan loopt. Dat geeft structuur en overzicht en zorgt voor rust! Zodat jij weer kan ondernemen.
Verrassende ideeën
Samen gaan we Out-Of-The-Box om te innoveren, jouw organisatie die gewenste stap verder te brengen met strategische toekomstgerichte plannen. Ben jij klaar voor vernieuwing?
Aandacht
Alles valt of staat met de juiste aandacht. Vol passie maken we grootse stappen. Met volledige focus op jouw professionele wensen. Pas als jij tevreden bent, ben ik dat ook.
Waarde
Het betrouwbare verlengstuk van jou als ondernemer. Je kunt erop vertrouwen dat jouw zaken worden geregeld. Altijd op de manier zoals jij wenst. Dat geeft waarde.
Wat zijn de voordelen van een Virtueel Assistent?
Het grootste geheim van een succesvolle ondernemer: de juiste mensen.
Maar misschien wil je geen (extra) personeel in dienst nemen. Of heb je gewoon behoefte om dat project samen met een professional op te pakken, zonder dat je de focus op je core business verliest.
Dit allemaal, zónder dat je hoeft te faciliteren in een werkplek, laptop of andere werkvoorzieningen? Dus je maakt alleen (tijdelijk) gebruik van de gewenste expertise….
Juist, daarvoor schakel je een Virtueel Assistent in.